[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSemiSpaced” bottom_spaced=”bottomSemiSpaced” skin=”light” full_screen=”no” vertical_align=”inherit” divider=”no” back_image=”” back_color=”” back_overlay=”” back_video=”” video_settings=”” back_video_mp4=”” back_video_ogg=”” back_video_webm=”” parallax=”” parallax_offset=”” animation=”” animation_back=”” animation_impress=”” el_id=”” el_class=”” el_style=””][bt_row][bt_column width=”2/3″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”animate animate-fadein” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” inner_background_color=”” background_image=”” el_class=”” el_style=””][bt_text]
Raamatupidamisteenuse hind – küsi pakkumist
Raamatupidamisteenuse hind sõltub Sinu ettevõtte või korteriühistu suurusest, dokumentide hulgast ja vajadustest. Et saaksime anda just Sinule sobiva pakkumise, täida allolev vorm. Vastame tavaliselt 1 tööpäeva jooksul.
Millest sõltub raamatupidamisteenuse hind?
-
Arvete ja kannete arv kuus;
-
Kas on töötajaid ja vajadus palgaarvestuse järele;
-
Kas on lisateenuseid (nt aastaaruanded, varasemate perioodide korrastamine);
-
Kui palju teed ise ja kui palju jääb meie teha;
-
📌 Meie hinnapakkumine on personaalselt koostatud – ei kasuta ühtset valmispaketti.
Mida kirjutada hinnapäringu vormi?
-
Ettevõtte tüüp (OÜ või KÜ);
-
Ligikaudne dokumentide maht;
-
Kas soovid palgaarvestust?
-
Erisoovid (nt revisjonimaterjal, varasemate perioodide korrastamine).
Pole hullu, kui täpselt ei tea – võtame ühendust ja täpsustame.
📩 Täida vorm ja saa pakkumine
📞 Küsimuste korral kirjuta meile: info@kermarc.ee
[/bt_text][/bt_column][bt_column width=”1/3″][bt_header superheadline=”” headline=”Saada hinnapäring” headline_size=”small” dash=”no” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][bt_text]
[/bt_text][/bt_column][/bt_row][/bt_section]